wtorek, 31 marca 2015

Stówka!!

Hej. Sobotni maraton filmowy LoTRa udał się. Oglądałyśmy sobie, jadłyśmy, piłyśmy a jedna z moich przyjaciółek i ja podniecałyśmy się Legolasem. Kiedy po raz pierwszy w tym filmie pojawił się pojawił Agnieha wydała okrzyk: ,,och!''. Rozśmieszyła mnie tym bardzo i dlatego ja później zaczęłam ją udawać i ja krzyczałam.
Ale wróćmy do tematu. Dzisiaj weszłam na bloga i zobaczyłam to że...
MAM 100 WYŚWIETLEŃ. Wiem że to nie dużo ale ja bloga założyłam tydzień temu. Z tej okazji postanowiłam dostarczyć wam codzienną dawkę śmiechu
Oto demoty i inne obrazki oraz teksty z LoTRa:
Życzę śmiechu
Enjoy! :)
                 

Znalezione obrazy dla zapytania legolas demotywatory            
Znalezione obrazy dla zapytania legolas demotywatory

















                         
I tak kończymy nasz rocznicowy post :D
A tak w ogóle to dziękuję wszystkim czytelnikom za to że mnie odwiedzają i za to że są ze mną :*
                                                                                                                                      ~Julia
PS Dokańczałam tego posta następnego dnia po 100 i co? Mam 120 wyświetleń!
PPS Dalszy ciąg opowieści o Jasmine wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz