wtorek, 17 marca 2015

Elfy

Hejka to znowu ja! Opowiem wam teraz o moich ulubionych elfach. Ale co to są w ogóle elfy?
Otóż że część z was nie wie wcale jak wyglądają elfy albo ma mylne wyobrażenia (np niektórzy myślą że chodzi mi o takie elfy jak z lego elves. Hm?) Więc wstawię teraz zdjęcie jednego z moich ulubionych elfów.
Znalezione obrazy dla zapytania elfy władca pierścieni 
 Oto właśnie jest Legolas. Mój ulubiony elfik, ale dokładnie o nim w następnym poście.
Jeśli już wiecie jak wygląda przykładowy elf to opowiem wam teraz jak mogą wyglądać inne elfy.
Otóż, elfy mogą mieć czarne, brązowe, rude lub blond (prawie białe) włosy. Najdziwniejsze jest to że to głównie u elfów a nie elfek pojawiają się te blond włosy, przez co mężczyźni wyglądają trochę babsko, że tak to ujmę.Stworzenia te są zwykle wysokie, smukłe i raczej szczupłe. Zajmują się głównie walką. Są najstarszym, najpiękniejszym i najmadrzejszym narodem w Śródziemiu*. Elfy dzielą się na (więc jak jest ktoś fanem śródziemia i jego mieszkańców to niech mi powie jakie sa jeszcze elfy bo ja znam tylko 3 :p) elfy z: Lothrien, Mrocznej Puszczy i Rivendell.
Elfy nie lubią się z krasnoludami od czasu Ostatniego Sojuszu. Ale z innymi narodami żyją dobrze.
No i na wprowadzenie to chyba wszystko o elfach.
W następnym poście jak już mówiłam, opowiem o moich ulubionych elfach :)
                                                                                                                                            ~Julia

2 komentarze:

  1. Spoko.Były też inne ,ale nie wymieniane w książce

    ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko.Były też inne ,ale nie wymieniane w książce

    ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń