środa, 1 kwietnia 2015

Sprawdzian

Hejka. Witam z powrotem, dzisiaj krótko opowiem o wszystkim.
Otóż dzisiaj był test 6-klasisty. Pisałam i jaj wszyscy szóstoklasiści tegoroczni mieliśmy 2 część testu czyli język angielski. O dziwo był on najłatwiejszy. Ale chciałam powiedzieć coś innego. W części Polonistycznej mieliśmy napisać opowiadanie pt Tajemnicze Pudełko.
Już mnie kusiło żeby napisać Romansidło. Na szczęście w odpowiednim czasie przypomniałam sobie że komisja egzaminacyjna mogłaby mi tego nie zaliczyć a wiec napisałam o 3 biednych dzieciach.
Jak już wspominałam było łatwo. Dla mnie to było wybawienie, bo mam zamiar dostać się do Gimnazjum nr 53 na profil matematyczno-informatyczny (chociaż niezabardzo lubię matmę :p) ale sie przeżyje najważniejsze że to gimnazjum jest 7 w Polsce i jest wiele wymagań. Dam radę! Jest moc!
To życzę wszystkim szóstoklasistom aby mieli dobry wynik w teście i dostali się do wymarzonej szkoły. Trzymam kciuki!
                                                                                                                                                      ~Julia

PS Przypominam o ankiecie z boku ekranu! Muszę dowiedzieć się w końcu który elf wg Was jest najlepszy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz