wtorek, 14 kwietnia 2015

Opowieść 1 cz 3

-Le...legolas... co ty tu robisz?- zdziwiła się Tauriel
-Ja...- zaczął Legolas ale gdy zobaczył krwawiącą Jasmine to postanowił nie kończyć- Czy możesz mi wytłumaczyć co tu się stało??!
-Ona...- zaczęła Tauriel i wzięła głęboki oddech- ona mówiła że jeśli ty mnie pokochasz to ona skarze mnie na więzienie! Mówiła do mnie z taką pogardą że rzygać się chciało. Musiałam jej pokazać z kim ma do czynienia...- wypaliła szybko
-Ale co ty jej zrobiłaś, co jej się stało???- Legolas jakby nie słuchał wyjaśnień
-Uderzyłam ją! Pasuje?- zdenerwowała się Tauriel- wkurzyła mnie!
- Tak ale czy to powód żeby ją bić??
- Bronisz jej??
-...
-A myślałam że jesteśmy przyjaciółmi!!- krzyknęła Tauriel i rozpłakała się. Nie chciała żeby legolas to widział więc uciekła i zatrzasnęła z hukiem drzwi
Gdy szła do swojego pokoju usłyszała  że ktoś puka do drzwi. Postanowiła otworzyć gościom. Okazało się że to Lurien- jej dawny przyjaciel wiec przywitała się przytuleniem. Gdy Legolas to zobaczył zawrzała w nim złość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz